Over Michel Tel

VN:F [1.9.22_1171]
Beoordeling: 7.6/10 (111 beoordelingen)

Mijn naam is Michel Tel, 30 jaar oud en werkzaam als e-commerce en internet marketing specialist bij Datona. Wil je het echt goed doen dan schrijf je mijn naam met een accent grave (è), dus Michèl Tel. Voor het gemak laat ik dit vaak achterwege.

Ik heb al ruim 7 jaar ervaring op het gebied van het online verkopen van producten, online strategieën en webshops. Na mijn studie Communicatie en Multimedia Design aan de Noordelijke Hogeschool in Leeuwarden heb ik een aantal jaren gewerkt voor Durf Holding met webshops, zoals  Reclameland.nl, Reclameland.be en Print.nu. Vervolgens heb ik 2 jaar in Groningen gewerkt bij het toonaangevende e-commerce en marketing bureau: MediaCT.

Michel Tel - Internet marketing trainer

Tijdens deze periode heb ik me ontwikkeld tot internet marketing consultant en e-commerce specialist met oog voor detail en een scherpe marketing-visie. Van functioneel ontwerp tot wireframing en van grafisch design tot Adwords campagnes. Centraal binnen mijn visie staan de eindgebruikers.

Ik beschik over bijna alle kwaliteiten om een succesvolle webshop te ontwikkelen. Behalve coderen, dat doe ik liever niet. XHTML en CSS is geen probleem, maar PHP wordt lastig.

Online conversie verhogen

Sinds het begin van 2012 ben ik werkzaam als internet marketing en e-commerce specialist bij Datona. Ik richt mij voornamelijk op het verhogen van online conversie. Dit betekent analyseren, adviseren en optimaliseren. Mijn passies: Magento webshopshet verhogen van online verkopen en het verbeteren van de klantenervaring

Regelmatig neem ik de rol van tekstschrijver aan en schrijf zoekmachine vriendelijke en wervende webteksten. Binnen mijn huidige functie heb ik de nodig ervaring opgedaan met affiliate marketing.

Tijdens mijn werkzaamheden als consultant bij MediaCT heb ik met succes gewerkt aan o.a. de volgende webshops:

Samen een succesvolle webshop ontwikkelen

Ik werk graag met passie en samen met webwinkel eigenaren aan het verhogen van online conversie. Daarbij zoek ik graag naar nieuwe kansen en adviseer webwinkel eigenaren bij kiezen van een succesvolle online strategie. Het toverwoord is: samen. De webwinkel eigenaar heeft kennis van zijn producten en ik weet waar online kansen liggen voor webshops en beschik over een groot analytisch vermogen. Elkaar versterken en vertrouwen staat centraal.

VN:F [1.9.22_1171]
Beoordeling: 7.6/10 (111 beoordelingen)
Over Michel Tel , 7.6 out of 10 based on 111 ratings